Pages

7 Kasım 2012 Çarşamba

36 MANTARLI TAVUK SOTE

Yine sizlerle kolay  tavuk tariflerinden birini paylaşacağım.Tavuğun yanına bir çok malzeme yakışır.Bunlardan biride Mantar.Mantar ve tavuk ikilisine bayılırım.Yanında da pilav ve cacık var ki onlarda nefis :)
Malzemeler:
1 adet  tavuk göğsü
1 kase doğranmış mantar
2 adet kırmızı biber
2 adet köy biberi
1 adet soğan
1 adet domates
3 diş sarımsak
Sıvı yağ
Tuz,karabiber,kırmızı biber


Hazırlanışı:
Tavuk göğsünü küp küp doğrayın.Bir tavada yağı kızdırın.Doğranmış tavukları ilave edip, tavuk kendi suyunu salıp,çekinceye kadar kavurun.Ardından küp küp doğranmış soğanı,sarımsağı ve mantarı ilave edin.Malzemeler pişinceye kadar kavurun.Daha sonra doğranmış kırmızı biberleri, yeşil biberleri  ve domatesleri ekleyin.Suyunu çekene kadar kavurun.Suyunu çektikten sonra tuzunu ve baharatları ekleyin.Malzemeler istediğiniz kıvama gelinceye kadar pişirin.











36 yorum:

  1. aman Allahim ne kadar renkli ne

    kadar lezetliii !!!

    fotografin kalitesi ayri bir guzel

    sekiller , renkler, hepsi çok hos olmus


    ellerinize saglik ! takipteyim :)))))


    çok çok selamlarr , devamini bekliyorum

    hayirli aksamlar :))


    bisous bisouss


    www.fraise-framboise.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. Bayılırım tavuk soteye elinize sağlık çok iştah açıcı gzö doyurucu bir sunum olmuş...

    YanıtlaSil
  3. ya benim tavuklar neden dağıldı böyle:(

    YanıtlaSil
  4. Ben tavukları but kullandım daha güzel oldu lezzeti... Mmmmm çok güzeldi teşekkürler tarifiniz için... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de ellerinize sağlık. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  5. Kusura bakmayın bir şeyi merak ettim benim yaptığım sote de tavukların rengi bembeyaz kaldı sebebi nedir siz salça kullandınız mı ? (Bu arada sorum saçma olabilir bunu düşünmeden önce bir erkek öğrencinin bunu sorduğunu göz önünde bulundurun lütfen :] )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende salça koymadım ama domates ve kırmızı biber renk verdi isterseniz salça da koyabilirsiniz tabi. Bu arada istediğiniz zaman çekinmeden soru sorabilirsiniz :) Her zaman beklerim :)

      Sil
  6. tarif için çok teşekkürler hayat kurtardı desem yeridir...

    YanıtlaSil
  7. Birebir denedim harika bir lezzet, mantar sevmeyen arkadaşlarım dahi bayıldılar ellrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. heşimdi yaptım ve gerçekten mükemmel oldu lezzeti teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok lezzetli oldu elinize sağlık mükemmel bir tarif....

    YanıtlaSil
  10. Ben de simdi geçip yapacagim

    YanıtlaSil
  11. Yaptim çok güzel oldu tesekkurler

    YanıtlaSil
  12. Tarif bakınırken bu siteye denk geldim bi yorum olsa neysede bu kadar kişide sallıycak hali yok diyerek yaptım ve annem dahil çok beğendi (biraz zor beğenirde :) resimde çektim yollansaydı paylaşmakta isterdim, tarif için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ederim :) Ellerinize sağlık :) her zaman beklerim

      Sil
    2. Ben yaptın harika oldu

      Sil
    3. Baska tarifleri istiyorum

      Sil
    4. Ben yaptın harika oldu

      Sil
    5. Özlem Hanım diğer tariflerimi de inceleyebilirsiniz.

      Sil
  13. Ben de yaptım tarif mükemmel teşekkür ederim. . :-)

    YanıtlaSil
  14. Ben de yaptım tarif mükemmel teşekkür ederim. . :-)

    YanıtlaSil
  15. Bende yaptım cok güzel oldu.tarif icin tesekkur ederim����

    YanıtlaSil
  16. Mantarı önce az suda haşlayıp çıkan siyah suyunu süzmemize gerek var mı?

    YanıtlaSil