Pages

14 Kasım 2012 Çarşamba

0 YUMURTALI BİBER

Hüseyin Özer'i bilir misiniz?Kendisinin oldukça değişik bir yaşam öyküsü var.Muhakkak internet bakıp okumalısınız.Bu tarifi de televizyonda ondan duymuştum.Ben çok beğendim.Hüseyin Özer'e göre Fransa da oldukça yaygın bir yemekmiş.Ne kadar doğru bilmiyorum.Öğrendiğimden beri sürekli yapıyorum.Kahvaltı için yada öğlen çayın yanına çok uygun bir tarif.Denerseniz tadına doyamayacaksınız emin olun :)
Malzemeler:
10 adet çarliston biber
3 adet yumurta
2 kaşık sıvı yağ
Tuz
Üzeri için:
Sarımsaklı yoğurt

Hazırlanışı:
Biberleri yıkayın.Araları açın temizleyin ve büyük parçalar halinde doğrayın.Tavada yağı kızdırıp,biberleri soteleyin.Biberler yumuşadıktan sonra tuzunu ekleyin ve yumurtaları kırıp,karıştırın.Servis tabağına alıp,üzerine sarımsaklı yoğurdu dökün.Kırmızı biberle servis yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder